Այն բանից հետո, երբ YouTube-ը սկսեց դանդաղել, ռուսաստանցիների 24%-ը սկսեց կիրառել հատուկ գործիքներ՝ հարթակը արագացնելու համար: Միևնույն ժամանակ օգտատերերի 33%-ն անցել է ներքին վիդեոհոսթինգի կայքեր, այդ թվում՝ VK Video (12%) և Rutube (11%)։
Միաժամանակ ռուսաստանցիների 13%-ն ամբողջությամբ հրաժարվել է առցանց տեսանյութեր դիտելուց։ Այս մասին են վկայում edna-ի անցկացրած հետազոտության արդյունքները։
Հարցումները ցույց են տվել, որ ռուսաստանցիների 20%-ը սկզբունքորեն չի օգտվում տեղական վիդեոհոսթինգ կայքերից։ Մերժման հիմնական պատճառներն են եղել բովանդակության բազմազանության բացակայությունը (24%), սիրելի բլոգերների բացակայությունը (16%) և արտասահմանյան տեսանյութերը (10%)։ Հարցվողները նշել են նաև անհարմար ինտերֆեյս (8%) և վատ որոնման գործառույթ (5%):
Չնայած YouTube մուտք գործելու դժվարություններին` օգտատերերի 19%-ն ասել է, որ կշարունակի դիտել YouTube, քանի դեռ այն հասանելի է: Միևնույն ժամանակ, հարցվածների 13%-ը լիովին հրաժարվել է առցանց տեսանյութից, իսկ 12%-ը չի նկատել որևէ փոփոխություն հարթակի աշխատանքի մեջ։
Հետազոտության համաձայն՝ օգոստոսից Ռուսաստանում YouTube-ի տրաֆիկը նվազել է 30%-ով և դրանից հետո կայունացել է այս մակարդակում։
Փորձելով գրավել YouTube-ից հեռացած լսարանները՝ ռուսական վիդեոհոսթինգ կայքերն ակտիվորեն ներդնում են նոր հնարավորություններ։ Օգոստոսին Rutube-ն առաջարկեց YouTube-ից բովանդակություն փոխանցելու գործիք, իսկ սեպտեմբերին VK-ն ինտեգրեց AV1 վիդեո կոդեկը, որը թույլ է տալիս դիտել բարձրորակ տեսանյութեր նույնիսկ ինտերնետի ցածր արագությամբ։
Հոկտեմբերին VK-ն գործարկել է 100 միլիոն ռուբլի բյուջեով դրամաշնորհային ծրագիր՝ ուղղված բլոգերներին աջակցելուն և օրիգինալ բովանդակության զարգացմանը։ Ռուսաստանում ինտերնետ տրաֆիկի կայուն աճը ցույց է տալիս, որ օգտատերերն աստիճանաբար հարմարվում են նոր պայմաններին, սակայն ռուսական վիդեոհոսթինգի կայքերի երկարաժամկետ հեռանկարները մնում են անորոշ:
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում