Procter & Gamble-ը մտադիր է մեծացնել վաճառքը TikTok-ում գովազդի միջոցով

1 Min Read

Վերջերս Procter & Gamble-ն ակտիվորեն թարմացնում է իր մարքեթինգային ռազմավարությունը և համագործակցում է ազդեցիկ մարդկանց հետ չինական հանրահայտ Douyin հավելվածում (TikTok-ի չինական համարժեքը) ByteDance-ից: Սա օգնում է Pantene շամպունին հարթակում մազերի խնամքի կատեգորիայի առաջատար դառնալ, հայտնում է Reuters-ը։

P&G-ի գեղեցկության բաժնի ղեկավար Ալեքս Քիթն ասում է, որ Չինաստանում Pantene-ի փաթեթավորման բարելավմանն ուղղված ներդրումները և ապրանքի ճիշտ օգտագործման շուրջ շուկայավարումը նպաստել են առցանց շուկայի մասնաբաժնի ավելացմանը:

«Արդեն մեկ տարուց ավելի է, ինչ մենք մասնաբաժին ենք ձեռք բերում առցանց վաճառքում, և մեր պորտֆելը առաջատար է Douyin-ի կատեգորիայի աճով՝ Չինաստանում ամենաարագ աճող առցանց մանրածախ առևտրով», – ասել է Քեյթը:

P&G-ի գեղեցկության համաշխարհային բիզնեսին բաժին է ընկել հունիսին ավարտված ֆինանսական տարում 84 միլիարդ դոլար արժողությամբ զուտ վաճառքի 18%-ը:

Douyin-ի հայտնի բլոգերները, ինչպիսիք են նորաթուխ մայրիկ Նի Բի Յին և  հումորով հայտնի Չոու Դենը, նշում են Pantene-ի հասմիկի բույրը և մազերը վերականգնելու կարողությունը, ասվում է չինական TikTok հավելվածի հրապարակումներում:

Կիսվեք այս հոդվածով