Բանկային ծառայությունների թվայնացումը դրանք ավելի հարմար է դարձրել, բայց մեծացրել է մարդկանց մանիպուլյացիայի ենթարկելու վտանգը, ասել է Ռուսաստանի Բանկի նախագահ Էլվիրա Նաբիուլինան «Ֆոկուս հաճախորդի վրա» համաժողովում։
«Թվայնացումը հիանալի տեխնոլոգիա է, որը թույլ է տալիս մարդկանց համար հարմար ծառայություններ ստեղծել, բայց միևնույն ժամանակ հեշտ է մարդկանցմանիպուլյացիայի ենթարկել։ Օրինակ, մարդը գրանցում է ապրանք, և նրան խնդրում են սեղմել կոճակի վրա և հաստատել իր համաձայնությունը այս ապրանքի բնութագրերի հետ: Քչերն են նայում, թե ինչ է այս կոճակի հետևում: Եվ կարող են լինել տարբեր գործիքների և ծառայությունների մի ամբողջ փունջ, որոնց մասին մարդը նույնիսկ չգիտի: Ծառայությունների նման մատուցմանբազմաթիվ օրինակներ կան»,- ԿԲ ղեկավարի խոսքերն է փոխանցում «Ռոսիյսկայա գազետա»-ի թղթակիցը։
Ռուսաստանի բանկը կհետեւի բանկերի՝ ռուսաստանցիներին ծառայություններ պարտադրելու և մուտքային բողոքներին արձագանքելու փորձերին, խոստացել է Էլվիրա Նաբիուլինան։
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում