Ռուսաստանում ապառիկ մեքենա գնելը մնում է մեքենա ձեռք բերելու ամենատարածված միջոցը՝ չնայած Կենտրոնական բանկի հիմնական դրույքաչափի բարձրացմանը։
Այս մասին Газета.Ru-ին հայտնել են Rolf ընկերության վերլուծաբանները, ովքեր պարզել են, թե ռուսաստանցիներն առավել հաճախ որ մեքենաներն են վերցնում ապառիկով։
«Անվիճելի առաջատարը Chery մակնիշի մեքենաներն են։ Նրանց բաժին է ընկել ապառիկ վաճառված մինչև 2 մլն ռուբլի բոլոր մեքենաների 32%-ը։ Ամենահայտնի մոդելը Chery Tiggo 4 Pro-ն է, որին բաժին է ընկել վաճառքի 46%-ը, Tiggo 7 Pro Max-ը՝ 41%-ը, իսկ Tiggo 7 Pro-ը՝ 5%-ը»,- նշել են փորձագետները։
Մեծ պահանջարկ ունեցող մեքենաների շարքում է նարև «Moskvich» հայրենական ապրանքանիշը (13%) «Moskvich 3» և «Moskvich 6» մոդելներով։ Նմանատիպ ցուցանիշով առաջատարն էր Omoda ապրանքանիշը։ Գրեթե բոլոր ապառիկ վաճառքները եղել են C5 քրոսովերի համար:
Մինչև 2 մլն ռուբլի վազք ունեցող մեքենաների հատվածում առաջատարը Kia-ն է (11%), հաղորդում է դիլերը։ Ապրանքանիշի ամենահայտնի մեքենաները՝ Rio, Cee’d և Sportage:
Երկրորդ տեղում Hyundai-ն է՝ Solaris, Creta և ix35 մոդելներով, երրորդում՝ Volkswagen-ն ու նրա Polo, Tiguan և Jetta մեքենաները։
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում