Ռուսաստանցիների ավելի քան 70%-ն ասել է, որ ծրագրել է մոտ 20 հազ. ռուբլի ծախսել Սև ուրբաթին

2 Min Read

2024 թվականին ռուսաստանցիների 49%-ը նախատեսում է գնումներ կատարել սեզոնային վաճառքից։ Այս տարի մեծամասնությունը (77%) գնումների համար պատրաստվում է հատկացնել մոտ 20 հազար ռուբլի և ավելի։ Սա բխում է Yandex Advertising-ի ուսումնասիրությունից, որը Izvestia-ն վերանայել է երեքշաբթի՝ նոյեմբերի 19-ին։

Հարցումը նաև ցույց է տվել, որ առաջխաղացման համար ամենահայտնի կատեգորիան հագուստն է, կոշիկները և աքսեսուարները: 2023 թվականին յուրաքանչյուր երկրորդ հարցվողը ինչ-որ բան է գնել իր զգեստապահարանի համար։

Նշվում է, որ հագուստի, կոշիկի և աքսեսուարների վաճառքի նկատմամբ հետաքրքրությունը սկսում է աճել հոկտեմբերի վերջից և գագաթնակետին է հասնում «Սև ուրբաթի» մեկնարկից մեկ շաբաթ առաջ։

Այսպիսով, 2024 թվականի հոկտեմբերին սեպտեմբերի համեմատ այն արդեն աճել է յոթ անգամ, իսկ 2023 թվականի հոկտեմբերի համեմատ՝ 13 տոկոսով։ Ամենից հաճախ այս շրջանում փնտրում են կանացի հագուստ, վերնազգեստ և զգեստներ։ Զգեստապահարանի ամենահայտնի իրերը վաճառքից քիչ առաջ են նաև սվիտերները, տաբատները, շապիկները, տոպերը և կոստյումները:

Ինչպես նշվեց, հագուստի, կոշիկի և աքսեսուարների գնորդների ավելի քան մեկ երրորդը սկսում է խանութներ ընտրել նախապես վաճառքի համար: 10-ից չորսն ուսումնասիրում են տեսականին, կեսից ավելին վերահսկում են գների փոփոխությունները։

«Այսօր սպառողների համար ընտրության առանցքային գործոնը ոչ միայն գներն են, այլև ապրանքանիշի հանդեպ սերը: Այսպիսով, մեր հարցման համաձայն՝ հարցվածների մեկ քառորդը պատրաստ է գնել իր սիրելի ապրանքանիշից՝ անկախ զեղչի չափից։ Հետևաբար, շատ նորաձևության խաղացողներ ակտիվորեն ներդրումներ են կատարում անհատականացված առաջարկներում և նախապես խոսում են իրենց արտադրանքի մասին, նույնիսկ մինչև վաճառքը, իսկ նոյեմբերի կեսերին նրանք ակտիվացնում են իրենց գործունեությունը: Այսպիսով, գովազդային հատուկ առաջարկների և առաջխաղացումների բյուջեները նոյեմբերին հոկտեմբերի համեմատ միջինը 40%-ով ավելի են», – նշել է Yandex-ի Fashion Retail-ի արդյունաբերական առաջատար Անաստասիա Լիպատովան:

Ավելի վաղ՝ նոյեմբերի 8-ին, Pochta Bank-ը հայտնել էր, որ խաբեբաներն ակտիվանում են վաճառքի ժամանակ։ Ինչպես պարզաբանել է վարկային կազմակերպությունը, հարձակվողները, առաջարկելով առավել բարենպաստ առաջարկներ, ինտերնետից օգտվողներին տեղափոխում են երրորդ կողմի կայքեր։ Արդյունքում, դրա պատճառով գնորդները կարող են մնալ ոչ միայն առանց փողի և ապրանքների, այլև վարկերի։

Կիսվեք այս հոդվածով