Ի պատասխան ԵՄ ճնշման՝ Meta-ն հայտարարել է, որ մտադիր է եվրոպացի օգտատերերին Instagram-ում և Facebook-ում սպասարկել ավելի քիչ անհատականացված գովազդ՝ առանց հավելյալ ծախսերի կամ բաժանորդագրության նվազեցված գնով, հայտնում է The Wall Street Journal-ը։ Այնուամենայնիվ, գովազդի նոր ձևաչափի ներդրումը կազդի ընկերության եկամուտների վրա իր հիմնական շուկաներից մեկում:
Առաջիկա օրերին Եվրոպայում Instagram-ի և Facebook-ի օգտատերերը կստանան ծանուցումներ՝ նրանց առաջարկելով անցնել գովազդի նոր ձևաչափին։ Ի տարբերություն ընթացիկ անհատականացված գովազդի, որը հիմնված է օգտատիրոջ գործունեության լայն պատմության վրա, նոր գովազդը հիմնված կլինի ընթացիկ սեսիայի ընթացքում դիտված բովանդակության վրա, այլ ոչ թե օգտատերերի գործունեության ընդհանուր պատմության վրա, ինչպես միշտ եղել է: Այնուամենայնիվ, որոշ գովազդներ կշարունակեն ուղղված լինել օգտատերերի տարիքին, սեռին և գտնվելու վայրին և կընդլայնվեն ամբողջ էկրանով:
Ավելի քիչ անհատականացված գովազդի ներդրումը տեղի է ունենում ԵՄ կարգավորող մարմինների կողմից աճող ճնշման ֆոնին:
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում