Ռուսական ավիացիոն արդյունաբերությունը կձգտի աշխատել առանց Արևմուտքի՝ օգտագործելով տեղական մասեր՝ մինչև 2030 թվականը 1000 ինքնաթիռ արտադրելը և Boeing-ից և Airbus-ից կախվածությունը դադարեցնելոը, հայտարարել է Rostec պետական կոնցեռնը:
Օտարերկրյա ինքնաթիռները, հիմնականում Boeing-ը և Airbus-ը, կազմում են Ռուսաստանում ուղևորափոխադրումների 95%-ը, սակայն պատժամիջոցների արդյունքում չկան ո՛չ պահեստամասեր և ո՛չ էլ դրանք ձեռք բերելու հեռանկար:
Rostec-ը դիտարկում է այս իրավիճակը որպես հզոր, ինքնաբավ ավիացիոն արդյունաբերություն կառուցելու հնարավորություն: Ռուսաստանը նախատեսում է 2024 թվականից տարեկան արտադրել 20 ամբողջությամբ ներկրված տարածաշրջանային ինքնաթիռներ՝ Superjet–New և MS–21։ Համաձայն Ռուսաստանի ավիացիոն արդյունաբերության զարգացման ծրագրի՝ ցանկալի քանակը նախատեսվում է արտադրել մինչև 2030 թվականը:
Ըստ Bloomberg-ի 2022 թվականից մինչև 2030 թվականը Ռուսաստանը նախատեսում է մատակարարել 1036 մարդատար ինքնաթիռ։ Դրանք են 142 Superjet–News-ը և 270 MS–21-ը, ինչպես նաև 70 Ил–114 տուրբոպրոմներ, 70 միջին հեռահարության Ту–214 և 12 ռուսական նախագծման լայն թափքով Ил–96:
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում