Ռուսաստանում օգոստոսից YouTube մուտք գործելու հաճախականությունը կրկնակի կրճատվել է, երբ տեսահոլովակը սկսեց դանդաղել։ Ըստ Forbes– ի փորձագետների՝ դրանից ամենաշատը շահել են Okko-ն, RuTube-ը, VK Video-ն, Ivi-ն և Yandex-ը, որոնց անցավ օգտատերերի մի մասը։
Օգոստոսից YouTube-ի տրաֆիկը նվազել է 50%-ով, հայտնում է РБК-ի թղթակիցը MUSE կոնֆերանսում CDN Video-ի գործադիր տնօրեն Յարոսլավ Գորոդեցկին։ Նրա գնահատականներով՝ օգտատերերը տեղափոխվել են VK Video (39%), Yandex (17%), RuTube և Ivi (8-ական%), Okko (6%)։ Օգտատերերի ևս 22%-ը դեռ սպասում է, որ «ինչ-որ մեկը կգա իրենց մոտ, ով կառաջարկի լավ ծառայություն և իրենց հետաքրքրող բովանդակությունը», – ասում է Գորոդեցկին:
Նրա խոսքով՝ տրաֆիկի զգալի մասը տեղափոխվել է «օտարերկրյա հոսթինգ», այսինքն՝ օգտատերերն օգտագործում են VPN, նշում է RBC-ն։ Գորոդեցկին դա անվանում է «ժամանակավոր պատմություն» անհարմարության պատճառով:
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում