«Ադրբեջանական երկաթուղիները» (AZD) և Չինաստանը քննարկում են Եվրոպայի ուղղությամբ գնացքների քանակի ավելացման հնարավորությունը, ասել է AZD-ի նախագահի խորհրդական Էմիլ Մամեդովը ։ Փոխանցում է Sputnik Азербайджан-ը:
«Մենք բանակցություններ ենք վարում մեր չինացի գործընկերների հետ դեպի Եվրոպա գնացքների քանակն ավելացնելու հնարավորության շուրջ, ինչը Չինաստանի համար լրացուցիչ հնարավորություն կլինի մուտք գործել եվրոպական շուկա»,- հավելել է նա։
Մամեդովն ասել է, որ Բաքու-Թբիլիսի-Կարս (ԲԹԿ) միջանցքի տեխնիկական սպասարկման աշխատանքներն ավարտվել են, և այս տարվա հունիսից վերականգնվել է երկաթուղային հաղորդակցությունը։
Կատարված աշխատանքների շնորհիվ միջանցքի թողունակությունը 1-ից հասել է 5 միլիոն տոննայի, նշել է նա։
Նախագահի խորհրդականի խոսքով, այսօր BTK-ն ամենակարճ և, թերևս, ամենահարմար ուղին է Կենտրոնական Ասիայի երկրներից Եվրոպա կամ Աֆրիկա ապրանքներ հասցնելու համար։
Alliance Multimodal-ի գործադիր տնօրեն Նաթիգ Ջաֆարովը, ելույթ ունենալով միջոցառման ժամանակ, ասել է, որ Բաքու-Թբիլիսի-Կարսը ղազախական և թուրքմենական նավահանգիստների համար կարևորագույն ենթակառուցվածքն է։