Wildberries-ը և Russ-ը հայտարարեցին իրենց միաձուլման մասին 2024 թվականի հունիսին: Ավելի ուշ ընկերությունները գրանցեցին համատեղ ձեռնարկություն՝ «РВБ», որում շուկայի մասնաբաժինը կազմում է 65%, իսկ օպերատորինը՝ 35%։
Wildberries-ի գրեթե ողջ բիզնեսը և բուն շուկայի տիրույթն արդեն վերակազմավորվել են համատեղ ձեռնարկության: Ընկերությունները հայտարարել են նաև մի շարք ստորաբաժանումների, այդ թվում՝ իրավաբանական ծառայությունների և մարքեթինգի միավորման մասին։
«Wildberries-ը որպես բրենդ, անկասկած, մնում է», – պատասխանել է Բակալչուկը այն հարցին, թե արդյոք միավորված ընկերությունը կունենա նոր անվանում։
«Ինձ շատ է դուր գալիս Russ ապրանքանիշը: Իհարկե, կմշակվի նոր ապրանքանիշ և նոր լոգո։ Այն կմշակի ստեղծագործական գործակալությունը։ Մենք դեռ չգիտենք, թե որն է, մենք կընտրենք: Բայց հիմա մեզ համար գլխավորը կազմակերպչական հարցերը լուծելն է, որից հետո կսկսենք ստեղծել նոր ապրանքանիշ»։
Russ-ի գործադիր տնօրեն և «РВБ»-ի գլխավոր տնօրեն Ռոբերտ Միրզոյանն իր հերթին հայտարարեց նոր հայեցակարգի պատրաստման մասին, «որը պետք է հստակ լուծի խնդիրը՝ ինչ ապրանքանիշի կամ ապրանքանիշերի ներքո կշարունակվի զարգացումը»։
Հարցին, թե հետագայում ո՞վ է հանդես գալու որպես միավորված ընկերության դեմք, Միրզոյանը Տատյանա Բակալչուկի անունն է տվել, իսկ ինքը՝ Բակալչուկը ասել է, որ Միրզոյանը ընկերության անունից ելույթ կունենա նաև հանրային միջոցառումների ժամանակ։
Միաժամանակ, նրանց միջև ազդեցության ոլորտները կբաշխվեն հետևյալ կերպ՝ Միրզոյանը կներգրավվի բիզնեսի գործառնական մասում, իսկ Բակալչուկը պատասխանատու կլինի ռազմավարության, PR-ի և GR-ի համար։
«HR-ը համագործակցում է Ռոբերտի հետ», – ավելացրել է նա: «Բայց մենք դեռ բոլոր որոշումները միասին ենք կայացնում»:
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում