Ռուսական մի քանի խոշոր բանկերի հաճախորդներ հուլիսի 24-ի օրվա առաջին կեսին բողոքել են իրենց բջջային հավելվածների և կայքերի աշխատանքի հետ կապված խնդիրներից, հայտնում է Downdetector-ը։
«Газпромбанка»-ի, «Альфа-банк»-ի, «ВТБ»-ի и «Росбанка»-ի դիմումների հետ կապված խնդիրների վերաբերյալ հաճախորդների բողոքների աճը սկսվել է Մոսկվայի ժամանակով ժամը 09:30-ի սահմաններում:
Կեսօրին մոտ տեղեկություններ են ստացվել Post Bank-ի աշխատանքում առկա խնդիրների մասին։ Օգտատերերը դժգոհել են, որ չեն կարող վճարումներ կատարել կամ մուտք գործել իրենց անձնական հաշիվներ հավելվածներում կամ բանկային կայքերում:
ВТБ-ի մամուլի ծառայությունը խոստովանել է, որ բանկի հաճախորդների մի փոքր մասը բախվել է հավելվածների գործարկման սահմանափակումների՝ «Ինտերնետ պրովայդերների ենթակառուցվածքի վրա մեծ ծանրաբեռնվածության պատճառով»։ «Բանկային հատվածը ենթարկվել է DDoS հարձակման, որը ծրագրված էր դրսից»,- ընդգծվում է մամուլի հաղորդագրությունում (մեջբերում է ՏԱՍՍ-ը):
Տեխնիկական աշխատանքի պատճառով որոշ հաճախորդներ կարող են ժամանակավորապես չկարողանալ մուտք գործել հավելված և Alfa Online, սակայն «ամեն ինչ շուտով կաշխատի», РБК-ին հայտնել են Alfa Bank-ի մամուլի ծառայությունից:
«Газпромбанк»-ից «Կոմերսանտ»-ին հայտնել են, որ հավելվածում որոշ գործարքներ կատարելու դժվարություններ են նկատվել «կարճ ժամանակահատվածում»:
Ավելի ուշ բանկերը հայտնել են, որ իրենց առցանց ծառայությունները հասանելին են:
Նախորդ օրը՝ հուլիսի 23-ին, խափանումներ են գրանցվել Райффайзенбанка-ի, Росбанка-ի, ГПБ-ի и Россельхозбанка-ի աշխատանքում։ Տեղեկատվական անվտանգության շուկայում Forbes-ի աղբյուրն այն ժամանակ նշել է, որ բանկերը դարձել են քաղաքական դրդապատճառներով հաքերների թիրախ:
Ըստ Servicepipe-ի գլխավոր տնօրենի տեղակալ Դանիիլ Շչերբակովի՝ հուլիսի 23-ին նկատված «քաղաքական դրդապատճառներով հաքերների հարձակումները» և հուլիսի 24-ին DDoS հարձակումները շատ նման են:
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում