Ozon-ի օգտատերերը խարդախությունների զոհ են դարձել

1 Min Read

Առցանց հանցագործությունների դեմ պայքարի տեխնոլոգիական ընկերությունը հայտնել է, որ կիբերհանցագործներն ավելի հաճախ են խաբում Ozon-ի օգտատերերին՝ կեղծ ապրանքներ և ծառայություններ առաջարկելով,– գրում է РБК-ն:

Ընկերությունը, Ozon-ի աշխատակիցների հետ միասին, միայն այս տարվա առաջին վեց ամսում բացահայտել է գրեթե 9.4 հազար խարդախության դեպք և ավելի քան 3.6 հազար ֆիշինգ կայքեր, որոնք քողարկվել են շուկայական ապրանքանիշի անվան տակ:

Այս տարի կեղծ կայքերը հիմնականում գովազդել են իրենց ապրանքը մեսենջերներում և սոցիալական ցանցերում։ Կիբեր մասնագետները նշել են, որ անցած տարվա ընթացքում ֆիշինգի տեսակարար կշիռը նվազել է 3.2 անգամ, սակայն խարդախության ռեսուրսների տեսակարար կշիռը, որը խաբում է օգտատերերին Ozon-ի անվան տակ, աճել է 19 անգամ։

Ավելին, խարդախության բումը տեղի է ունեցել տարվա երկրորդ կիսամյակում:

Անցած տարվա ընթացքում ՎՏԲ-ն և Գազպրոմբանկը գրանցել են կիբերհանցագործների կողմից հարձակման փորձերի քանակի նվազում, իսկ Tinkoff Bank-ը, ընդհակառակը, ցուցանիշի աճ է գրանցել։

Ֆինանսական խարդախության դեմ պայքարի F.A.C.C.T ընկերության մասնագետի խոսքով՝ խարդախների գործունեությունը կարող է ակնթարթային լինել, և այն իր գագաթնակետին կարող է հասնել տարբեր տեղեկատվական ալիքների հայտնվելու ժամանակ, որոնք հարմար են խարդախության սխեմաների իրականացման համար, ինչպիսիք են, օրինակ, կոտրված  տվյալների բազաները:

TAGGED:
Կիսվեք այս հոդվածով