Ապրել ու մտածել երեխայի նման՝ լի հետաքրքրությամբ ու զարմանքով: Սա ամենակարևոր հատկանիշն է: Ես միշտ փորձում եմ հետևել, թե ինչ են անում ինձանից ավելի փոքր մարդիկ:
Բրայան Չեսքի/Airbnb-ի համահիմնադիր/
Կարևոր չէ, թե որքան տաղանդավոր ու աշխատասեր եք, քանի որ որոշ բաներ պարզապես ժամանակ են պահանջում:
Ուորեն Բաֆեթ/ ձեռնարկատեր, ներդրող, ֆինանսիստ, տնտեսագետ/
Ռիսկի գնացեք ավելի շատ, քան մյուսները: Երազեք ավելի շատ, քան մյուսները: Ունեցեք ավելի շատ սպասելիքներ, քան մյուսները: Եղեք ավելի հոգատար ձեր հաճախորդների հանդեպ, քան ուրիշները:
Հովարդ Շուլց/ Starbucks-ի գործադիր տնօրեն/
Դուք կհանդիպեք շատ մարդկանց՝ ներդրողների, պոտենցիալ գործընկերների, տնօրենների: Նրանցից շատերը Ձեզ խորհուրդներ կտան, թե ինչպես վարեք Ձեր բիզնեսը: Ուշադիրլ լսեք նրանց, բայց հիշեք, որ վերջիվերջո, կազմակերպության ղեկավարը Դուք եք, հետևաբար, Դուք և միայն Ձեր կարծիքն են, որ նշանակություն ունեն:
Ասի Բուրակ/ Games for Change-ի տնօրեն/
Պետք է մոռանալ այցեքարտերի մասին: Պաշտոններն ու կոչումները դատարկ պիտակներ են: Ձեր մասին պետք է գործերը խոսեն, այլ ոչ թե այն, թե ինչպես են Ձեզ կոչում:
Ջեֆֆ Սազերլանդ/ ծրագրավորող, Scrum ընկերության ղեկավար/
Ձգտե՛ք հաջողության, բայց միշտ պարկեշտ եղե՛ք: Երբեք մի՛ փորձեք կեղծ որևէ բան անել, որը չի թողնի Ձեզ հանգիստ քնել:
Ռիչարդ Բրենսոն/ Virgin Group կորպորացիայի հիմնադիր, ձեռնարկատեր, գործարար/
Այն, ինչ ձեզ հարկավոր է հաջողակ գաղափարն է: Այդ դեպքում ամեն ինչ հնարավոր է և դուք կարող եք ամեն ինչի հասնել: Նորարարությունների ապագան հենց ձեր գլխում է:
Ռոն Քոնվեյ/ներդրող, Սիլիկոնյան հովտի «հրեշտակներից» մեկը/
Պետք է առավելագույնս քիչ ժամանակ ծախսել նախապատրաստման վրա: Թույլ մի տվեք ինքներդ Ձեզ մնալ պլանավորման փուլում: Տվեք ինչ-որ բան շուկային և հետևեք արձագանքին: Փորձեք ընկերների վրա: Եվ մեկընդմիշտ հիշեք՝ հաճախորդներն ավելի լավն են, քան ներդրողները:
Նիկ Գրեյ/ Museum Hack-ի հիմնադիր/
Ամենաճիշտ բիզնես-որոշումը որակավորված կադրերի վարձումն է: Ճիշտ ընտրված մարդիկ բիզնեսի հաջողության 95%-ն են:
Բրայան Թրեյսի/ հաջողության հոգեբանության ոլորտի փորձագետ, մոտիվացիոն խոսնակ, գրող/
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում