Forbes-ի հետազոտությունները փաստում են, որ գնորդների 40%-ը պատրաստ է հավելյալ վճարել, եթե նրանք հնարավորություն ստանան վիրտուալ իրականությունում փորձարկել ապրանքը։ Սա հրաշալի հնարավորություն է հագուստի, կոշիկի, մասերի, ինպես նաև տան համար նախատեսված խանութների համար։ Նման փորձառություն ունի «Uniqlo» ճապոնական բրենդը, որը հանդերձարաններում սովորական հայելիները փոխարինվել են լրացուցիչ իրականությամբ հայելիներով։
«Converse» բրենդը գործարկում է կոշիկների փորձարկումը սմարթֆոնների տեսախցիկի օգնությամբ։
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում