Rolf-ը կանխատեսել էր այս տարի նոր ավտոմեքենաների շուկայում 70% անկում

3 Min Read

Rolf-ը, որը ռուսական խոշորագույն ավտոդիլերն է եկամուտների առումով, ակնկալում է 70% անկում նոր ավտոմեքենաների շուկայում մինչև 2022 թվականի վերջը և ակտիվորեն զարգացնում է օգտագործված մեքենաների գնման տարածաշրջանային ցանց, նշում է Interfax-ը։

2022 թվականի 7 ամիսների ընթացքում նոր մարդատար և թեթև կոմերցիոն մեքենաների շուկան, ըստ АБР-ի (АвтоБизнесРевю), նվազել է 60,5%-ով՝ հասնելով 368,9 հազար միավորի։

«Կանխատեսվում է, որ մինչև 2022 թվականի վերջը կլինի նոր մեքենաների վաճառքի զգալի կրճատում՝ սահմանափակ հասանելիության և մատակարարման շղթաներում և լոգիստիկայի ոլորտում անորոշության բարձր մակարդակի պատճառով։ Այս իրավիճակ կարող է շարունակվել նաև 2023 թվականին»,- ասվում է Ռոլֆի տարեկան զեկույցում։

Դիլերների պորտֆելում ներկայացված 21 արտասահմանյան ապրանքանիշերից միայն Ford-ն է հայտարարել Ռուսաստանի Դաշնությունում գործունեությունը դադարեցնելու մասին, ինչպես հետևում է զեկույցից։

«Մյուս դեպքերում առաքումների ներկայիս դադարեցումը կապված է ոչ միայն քաղաքական իրավիճակի, այլ նաև արտաքին շուկաներում մեքենաների սակավության և լոգիստիկ խնդիրների հետ, որոնք լուծումներ կստանան 2022 թվականի երկրորդ կիսամյակում: Դրանից հետո միայն հնարավոր կլինի գնահատել մատակարարումների վերականգնման հեռանկարներն ու ժամկետները»,- ասվում է Ռոլֆի զեկույցում։

Դիլերը նշում է, որ ինչպես նոր, այնպես էլ օգտագործված մեքենաների համար ֆիքսված գների բացակայությունը թույլ է տալիս ավտոմոբիլային մանրածախ վաճառողներին փոխհատուցել չնախատեսված ծախսերը, ինչպես նաև լրացուցիչ շահույթ ստանալ գնաճի բաղադրիչի աճի պատճառով:

Ընկերությունը «կայուն հարաբերություններ է պահպանում ասիական երկրներում արտադրողների և դիստրիբյուտորների հետ և գործընկերություն է հաստատում ԵԱՏՄ երկրների արտադրողների հետ»՝ սակավ ապրանքանիշերը նորերով փոխարինելու համար։

«Ընկերության մասնագետներն այցելում են արտասահմանյան ապրանքանիշերի գործարաններ, ուսումնասիրում են ռուսական շուկա մուտք գործելու ցանկություն ունեցող արտադրողներին և կոնկրետ մոդելներ, որոնք կարող են առաջարկվել մասնավոր և կորպորատիվ հաճախորդներին: Բացի ԵԱՏՄ երկրներից, մատակարարումների նոր տարբերակներ կան Չինաստանից, Հարավային Կորեայից, Թուրքիայից, Հնդկաստանից, Իրանից, ինչպես նաև սպասվող օրենսդրական փոփոխություննը կարող են թույլ տալ մեքենաների ներմուծումը Ղազախստանի տարածքից»,- մանրամասնում է դիլերը։

Հոլդինգը նախատեսում է մարզերում ընդլայնել օգտագործված մեքենաների գնման առկա ցանցը։ Տարվա կեսերին ընկերությունն արդեն կետեր էր բացել Սամարայում, Կազանում, Եկատերինբուրգում, Կրասնոդարում և Դոնի Ռոստովում։ Տարվա ընթացքում «Ռոլֆը» նախատեսում է վաճառակետեր բացել Նիժնի Նովգորոդում, Տյումենում, Նաբերեժնիե Չելնիում, Չելյաբինսկում, Ուֆայում, Սոչիում, Վոլգոգրադում, Օմսկում, Վորոնեժում, Յարոսլավլում և Նովոսիբիրսկում։

Հիշեցնենք, որ Rolf-ը 2021 թ․-ին վաճառել է 170,9 հազար ավտոմեքենա (+17,4%), այդ թվում՝ 77,7 հազար նոր մեքենա (-3%) և 93,2 հազար օգտագործված մեքենա (+42%)։

Ընկերության եկամուտը 2021 թվականին կազմել է 363 միլիարդ ռուբլի (+47%)։ Այդ թվում՝ նոր մեքենաների վաճառքից ստացված շրջանառությունը՝ 173,8 մլրդ ռուբլի։ (+22%), օգտագործված մեքենաները՝ 129,2 մլրդ ռուբլի։ Սպասարկում և պահեստամասեր՝ 42,3 մլրդ ռուբլի։ (+38%)։

Կիսվեք այս հոդվածով