Տեսախաղերի համաշխարհային շուկան լուրջ խնդիրների մեջ է

22 Օգոստոսի, 2022
2 Min Read
Տեսախաղերի համաշխարհային շուկան լուրջ խնդիրների մեջ է

Տեսախաղերի համաշխարհային շուկան լուրջ խնդիրների մեջ է։

Կորոնավիրուսի համաճարակով պայմանավորված համաշխարհային տեսախաղերի արդյունաբերությունը ծաղկել է։ 2019-ից 2021 թթ․-ին շուկան աճել է 26 %-ով՝ հասնելով ռեկորդային 191 միլիարդ դոլարի։

Թռիչքը պայմանավորված էր նրանով, որ շատ երկրներում կարանտինային սահմանափակումների պատճառով մարդիկ ստիպված էին շատ ժամանակ անցկացնել տանը, և հենց խաղերն էին դառնում ժամանցը դիվերսիֆիկացնելու ամենահարմար միջոցը։ Երբ COVID-19-ը սկսեց նահանջել, մարդիկ սկսեցին ավելի քիչ ժամանակ անցկացնել տանը և այլևս այդքան էլ հետաքրքրված չէին խաղերով։ Արդյունքում 2022 թվականին տեսախաղերի համաշխարհային շուկան կնվազի 1,2 %-ով՝ մինչև 188 միլիարդ դոլար։

Սա կարող է լինել 2015 թվականից ի վեր առաջին անկումը, նախազգուշացնում են վերլուծաբանները:

NPD հետազոտական ​​ընկերության տվյալներով՝ միայն ԱՄՆ-ում 2022 թ.-ի երկրորդ եռամսյակում տեսախաղերի վրա ծախսվել է 12,4 միլիարդ դոլար։ Սա 13 %-ով պակաս է նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ։ Ընդհանուր առմամբ, մարդիկ սկսել են ավելի քիչ ուշադրություն դարձնել տեսախաղերին, իսկ PlayStation խաղացողների ընդհանուր ժամանակը կրճատվել է 15 %-ով։

Երկրորդ եռամսյակի արդյունքներից հետո ոլորտի հսկաները՝ Microsoft-ը, Sony-ն և Nintendo-ն, հրապարակել են հիասթափեցնող զեկույցներ:

Օրինակ, Sony-ն հայտարարեց, որ իր խաղերի բաժնի երկրորդ եռամսյակի վաճառքները նվազել են 2 %-ով, իսկ գործառնական շահույթը նվազել է գրեթե 37 %-ով:

Microsoft-ում խաղերից ընդհանուր եկամուտները տարեկան կտրվածքով նվազել են 7 %-ով: Ընկերության Xbox կոնսոլների վաճառքը նվազել է 11 %-ով, մինչդեռ խաղային բովանդակության և ծառայությունների եկամուտը նվազել է 6 %-ով:

Activision Blizzard-ը, խաղերի հրատարակիչը, որը ձեռք է բերել Microsoft-ը, տեղեկացրել է գրեթե 70% մաքուր եկամուտի անկման մասին: Սրա պատճառներից մեկը ընկերությունն անվանել է Call of Duty շարքի վերջին խաղի վաճառքի ցածր տոկոսը։

Assassin’s Creed խաղերի մշակող Ubisoft-ը հայտարարեց խաղերի վաճառքի 10 % անկման մասին, մինչդեռ Nintendo-ի գործառնական շահույթը, որը թողարկեց Donkey Kong-ը և Mario-ն, նվազել է 15 %-ով: Այս մասին տեղեկացնում է Lenta.ru

Կիսվեք այս հոդվածով
3 Comments