IKEA-ն ավարտել է ապրանքների առցանց վաճառքը Ռուսաստանում

2 Min Read

Ինչպես հայտարարվել էր նախօրոք, IKEA-ն վերջնականապես հեռանում է Ռուսաստանից։ Օնլայն եզրափակիչ վաճառքը սկսվելուց հետո ընկերության ռուսական կայքը դադարել է գործել խափանումների պատճառով, և նրա լիարժեք աշխատանքը հնարավոր եղավ վերականգնել միայն մեկ շաբաթ անց։

Անցյալ շաբաթ IKEA-ն հայտարարեց, որ վաճառքը կավարտվի օգոստոսի 15-ին Մոսկվայի ժամանակով ժամը 20.00-ին։

«Մենք ավարտել ենք IKEA-ի արտադրանքի առցանց վաճառքը մեր հաճախորդների, ինչպես նաև կորպորատիվ հաճախորդների համար: Կայքում առկա չեն գնումների զամբյուղը, գնումների ցուցակը և անձնական հաշիվը»,- ասվում է կայքում:

IKEA-ի խանութները կմնան փակ և կգործեն միայն ավարտված պատվերների թողարկման, ինչպես նաև ապրանքների վերադարձի և փոխանակման համար։ Հնարավոր չէ փոխել վճարման գործընթացում ընտրված ժամանակային միջակայքը:

Օնլայն վաճառքի ավարտից առաջ կատարված բոլոր պատվերները կմշակվեն, կտրվեն կամ կառաքվեն օգոստոս և սեպտեմբեր ամիսներին: 2022 թվականի հուլիսի 5-ից հետո գնված ապրանքները կարող են վերադարձվել գնումից հետո 14 օրվա ընթացքում։

Բացի այդ, ընկերությունը ուշադրություն է հրավիրում այն ​​փաստի վրա, որ 2022 թվականի հուլիսի 5-ից գնված բոլոր ապրանքների երաշխիքային ժամկետը գնման օրվանից 2 ամիս է, եթե արտադրողի կողմից ավելի երկար ժամկետ նախատեսված չէ:

IKEA-ն տան բարեկարգման աշխարհի ամենամեծ մանրածախ առևտուրն է, որը հիմնադրվել է 1943 թվականին Շվեդիայում: 2000 թվականից ընկերությունը բացել է 26 խանութ Ռուսաստանի 13 մարզերում:

Մարտին ընկերությունը հայտարարեց, որ դադարեցնում է բոլոր վաճառքները Ռուսաստանում, իսկ հունիսին, որ տեսանելի ապագայում դրանք վերսկսելու հնարավորություն չի տեսնում, ինչի կապակցությամբ կկրճատի ռուսական անձնակազմը և կվաճառի տեղական գործարանները։

 

Կիսվեք այս հոդվածով