Mercedes-Petronas-ի գործադիր տնօրեն Տոտո Վոլֆը /Toto Wolff / այս տարի 60%-ով ավելացրել է իր ունեցվածքը:
Forbes-ը այժմ գնահատում է Վոլֆի կարողությունը 1,6 միլիարդ դոլար՝ մարտին գրանցած նրա 1 միլիարդ դոլարի դիմաց: Այդ աճը տեղի է ունենում այն պատճառով, որ Mercedes F1-ը՝ երկրորդ ամենաթանկ թիմը ցանցում, այժմ գնահատվում է 3,8 միլիարդ դոլար (Wolff-ին, INEOS-ին և Mercedes-ի մայր ընկերությանը յուրաքանչյուրին պատկանում է 33%):
Երբ Forbes-ը վերջին անգամ գնահատեց Ֆորմուլա 1-ի թիմերը, երկու տարի անց այն բանից հետո, երբ Liberty Media-ն 2017-ին 4,7 միլիարդ դոլարով գնեց շարքը, Mercedes-ը գնահատվեց 1 միլիարդ դոլարից մի փոքր ավելի:
Liberty Media-ի պաշտոնավարման ընթացքում շատ բան է փոխվել. F1-ի տասը թիմերի միջին արժեքը հասել է 1,88 միլիարդ դոլարի, ինչը 276 %-ով ավելի է 2019 թվականի համեմատ: Ferrari-ն 3,9 միլիարդ դոլարով զիջում է Mercedes-ին:
Սպորտի ժողովրդականությունը մեծացել է հատկապես ԱՄՆ-ում՝ շնորհիվ 2019-ին Netflix-ի Drive To Survive ֆիլմերի դեբյուտի, որը Covid-19 համաճարակի ժամանակ գրավել է նման բովանդակության կարիք ունեցող հեռուստադիտողներին:
Ֆորմուլա 1-ը նոյեմբերին կներկայացնի նաև ԱՄՆ-ում իր երրորդ նշանակալի իրադարձությունը՝ շատ սպասված Լաս Վեգասի Գրան Պրին:
Հավանաբար, ամենաազդեցիկ գործոնը եղել է Ֆորմուլա 1-ի և մրցարշավների կառավարող մարմնի՝ FIA-ի կողմից իրականացված ծախսերի սահմանափակումները: «Ծախսերի սահմանաչափի» ներքո 2023 թվականին՝ նախքան գնաճը, թիմերը պետք է 135 միլիոն դոլար ծախսեին սարքավորումների, ճարտարագիտության և անձնակազմի համար:
Կանոնակարգերը ստիպել են մեծ բյուջե ունեցող թիմերին, ինչպիսիք են Mercedes-ը, Ferrari-ն և Red Bull-ը, որոնք նախկինում ծախսում էին հարյուր միլիոնավոր դոլարներ հաջողության հասնելու համար, լինել ավելի արդյունավետ և վճռական իրենց ծախսերում:
Forbes-ը կանխատեսում է, որ Mercedes-ի F1 թիմը 2023 թվականին 700 միլիոն դոլար եկամուտ կունենա, իսկ գործառնական եկամուտը կկազմի 192 միլիոն դոլար:
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում