2022 թվականին Wildberries-ը տուգանքների շնորհիվ վաստակել է ավելի քան 8 միլիարդ ռուբլի։ Պայմանների փոփոխությունից բողոքում են վաճառողները, հաճախորդները և ընկերության ղեկավարները։ Forbes-ը պարզել է, թե ինչ է կատարվում մարկետփլեյսի աշխատանքային պայմանների հետ և ինչպես է այն գումար վաստակել:
Ինչ է տեղի ունեցել
Այս տարվա մարտին սկսվել են պատվերների տրամադրման կետերի աշխատակիցների գործադուլները։ Այն ժամանակ կայքը պատրաստվում էր աշխատակիցներից հետ պահել թերի կամ փոխարինված իրերի ամբողջական արժեքը։
Դրանից հետո Պետդումայի պատգամավոր Դմիտրի Գուսևը առաջարկեց իրավիճակը քննարկել գործադուլավորների հետ, իսկ Wildberries-ի ներկայացուցիչները Գուսևի հետ հանդիպման ժամանակ հերքեցին, թե խնդիրներ ունեն:
Վերջին երկու տարվա ընթացքում մի քանի նման սկանդալներ են եղել ։ Գնորդները բողոքել են վերադարձի անկանխատեսելի կանոններից, աշխատակիցները բողոքել են կոշտ աշխատանքային պայմաններից: Ամեն ինչ հանգեցրեց նրան, որ պատգամավորները սկսեցին մտածել այն մասին, թե ինչպես խստացնել էլեկտրոնային առևտրի ամբողջ արդյունաբերության կարգավորումը:
Wildberries- ի հիմնադիր և գործադիր տնօրեն Տատյանա Բակալչուկը հայտարարել է, որ ընկերության հիմնական նպատակը ավելի բաց լինելն է և խոստացել է համապատասխան ծրագիր տրամադրել «և լրատվամիջոցների, և պետական մարմինների համար»:
Ինչպես գումար վաստակել տուգանքների վրա
2022 թվականին Wildberries-ը շահույթի նոր հոդված է ամրագրել։ Ընկերության հաշվետվությունից հետևում է, որ տուժանքներն ու տուգանքները նրան բերել են 8,4 միլիարդ ռուբլի: 2021 թվականին դրանք չկային։
Wildberries-ը պնդում է, որ ընկերությունը նպատակ չունի տուգանքներ հավաքել որպես եկամուտ. «Դրանք կարգավորող գործառույթ են կատարում հարթակում, օգնում են պահպանել բոլոր ներգրավվածների՝ վաճառողների, հաճախորդների և ընկերության շահերը»:
Խոսքը, օրինակ, 10,000 ռուբլի տուգանքների մասին է այն ապրանքների տեղափոխման համար, որոնց չափերը չեն համապատասխանում ապրանքային քարտերում նշվածներին։ Մայիսին ընկերությունը նաև բացահայտեց խարդախության սխեման, երբ վաճառողները ապրանքներ էին գովազդում առանց Wildberries-ի ծառայությունների համար վճարելու: Ընկերությունը նրանցից դուրս է գրել ընդհանուր առմամբ 2,5 միլիարդ ռուբլի տուգանք։
Վաճառողների բողոքները
Ըստ հարթակի վաճառողների ՝ տուգանքների համակարգը թափանցիկ չէ ։
«Wildberries»-ը երբեք ճշգրիտ տեղեկատվություն չի տրամադրում այն տուգանքների վերաբերյալ, որոնք պահում է ՝ ոչ ճշգրիտ ժամանակը, ոչ ապրանքի ծածկագիրը, որի համար պետք է վճարվի տուգանքը», – պատմել Է Forbes-ի զրուցակիցը, որ առնչվել է տասնյակ միլիոնավոր ռուբլու տուգանքների հետ:
Միևնույն ժամանակ, 2022 թվականին Արդյունաբերության և առևտրի նախարարությանը կից հանձնաժողովը Wildberries-ին պարտավորեցրել է մանրամասնել ապրանքների պահեստավորման ժամանակ խախտումների համար հաշվարկված տուգանքները։ Հունիսին հարթակը վաճառողների հետ փոխգործակցության չափանիշներ է ստորագրել, սակայն, ըստ վաճառողների, ընկերությունը չի կատարում ստանձնած պարտավորությունները:
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում