Մասնագիտությունն ու կրթությունը հաճախ սերտորեն կապված են պարտապանի վճարային վարքագծի հետ, իսկ Ռուսաստանի Դաշնությունում վարկերի ուշացումներն ամենից հաճախ թույլ են տալիս ադմինիստրատորները, վարորդները և գլխավոր տնօրենները, նշված խնդրահարույց պարտքերի հետ աշխատելու է ID Collect ծառայության ուսումնասիրության մեջ։ Այն հրապարակել է «ՌԻԱ Նովոստի»-ն։
Ուսումնասիրությունն իրականացվել է Ռուսաստանի Դաշնության 70 հազար չափահաս բնակիչների շրջանում, ովքեր ունեն մեկ կամ ավելի ժամկետանց բանկային պարտք ավելի քան 180 օրով:
Ըստ հեղինակների ուսումնասիրության՝ ժամկետանց բանկային վարկերի ավելի քան 70%– ը թույլ են տվել միջնակարգ մասնագիտական կրթության կամ առանց միջնակարգ/բարձրագույն կրթության հաճախորդները։ Մեկ կամ ավելի բարձրագույն կրթություն ունեցող մասնագետներին բաժին է ընկնում բանկային պարտապանների թվի միայն 30%-ը, սակայն նրանց գրեթե մեկ քառորդը (23%) զբաղեցնում է ղեկավար պաշտոններ (թոփ մենեջերներ, միջին օղակի ղեկավարներ):
Ըստ վերլուծաբանների՝ մասնագիտությունը արտացոլվում է պարտապանի վճարման վարքագծում։ Այսպես, օրինակ, վերին և միջին օղակի ղեկավարները շատ ավելի հազվադեպ են փոխում կոնտակտային տվյալները ՝ պահանջատերերի հետ հաղորդակցությունից խուսափելու համար, իսկ ստեղծագործ մարդիկ ավելի հաճախ են պատասխանում զանգերին, բայց ավելի քիչ են պահում վճարման խոստումները։
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում