Համակարգչային խաղերի շուկան շարունակում է քայլել ժամանակին համընթաց: Արհեստական բանականության համատարած կիրառությունը նաև հասնում է այս ոլորտ և շարժվում է առաջ:
ՆՈՐ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐ` ԳԱՐԵՋՐԻ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏՈՒՄ

Ներկայումս աշխարհում կա համակարգչային խաղերի 3,7 միլիարդ սպառող, ասվում է DFC Intelligence-ի խաղերի համաշխարհային սպառողական շուկայի այս շաբաթ հրապարակված զեկույցի մեջ:
Չնայած սա նշանակում է, որ խաղային լսարանն արագորեն մոտենում է աշխարհի բնակչության կեսին, DFC-ն նշել է զգալի տարբերություն այն մարդկանց միջև, ովքեր խաղում են խաղեր և այն մարդկանց, ովքեր կազմում են ոլորտի բիզնեսի մեծ մասը:
Փաստացի հիմնական սպառողական բազան կազմում է 3,7 միլիարդ մարդու ընդամենը 10% — ը։ Ավելին, այդ 10% — ը պետք է հետագայում բաժանվի հատվածների՝ որոշակի ապրանքի համար իսկապես համապատասխան շուկա ստանալու համար:
DFC-ն պնդում է, որ կան մոտ 300 միլիոն «ապարատային կենտրոնացված սպառողներ»`նրանք, ովքեր գնում են կոնսոլներ սարքեր կամ հատուկ խաղերի համար համակարգիչներ:
Մասնավորապես, կոնսոլային խաղացողները կենտրոնացած են Հյուսիսային Ամերիկայում և Եվրոպայում, ընդ որում բջջային խաղացողների շատ ավելի մեծ խումբ ավելի ներկայացուցչական է մոլորակի բնակչության համար: