Ինչպե՞ս են հանրահայտ ընկերությունները կարողանում արագ լուծել բիզնեսում առկա խնդիրները

1 Min Read

Google-ը, Amazon-ը, Microsoft-ը, ինչպես շատ այլ ընկերություններ, ստեղծում են ներքին գործիքներ իրենց նպատակների համար. դրանք օգնում են ավելի արագ լուծել խնդիրները և օպտիմալացնել բիզնես գործընթացները:

Gmail-ը նույնպես ժամանակին եղել է ներքին նախագիծ: Ըստ Retool-ի հետազոտության` ծրագրավորողները միջին հաշվով ծախսում են իրենց ժամանակի 34 %-ը ներքին ծառայությունների կառուցման և պահպանման վրա:

Դրանցից որոշները դառնում են հրապարակային և վերածվում առանձին արտադրանքի, իսկ երբեմն էլ՝ նոր ընկերության։

Ինչպե՞ս են ՏՏ ծառայությունները ներքին գործիքից վերածվում հանրային արտադրանքի: Կիրիլ Կոնդրատենկոն՝ Pravo Tech-ի գլխավոր տնօրենի տեղակալը, Forbes-ի հոդվածում կիսվում է նման նախագծերի ընտրությամբ։

Share This Article