Google-ը, Amazon-ը, Microsoft-ը, ինչպես շատ այլ ընկերություններ, ստեղծում են ներքին գործիքներ իրենց նպատակների համար. դրանք օգնում են ավելի արագ լուծել խնդիրները և օպտիմալացնել բիզնես գործընթացները:
Gmail-ը նույնպես ժամանակին եղել է ներքին նախագիծ: Ըստ Retool-ի հետազոտության` ծրագրավորողները միջին հաշվով ծախսում են իրենց ժամանակի 34 %-ը ներքին ծառայությունների կառուցման և պահպանման վրա:
Դրանցից որոշները դառնում են հրապարակային և վերածվում առանձին արտադրանքի, իսկ երբեմն էլ՝ նոր ընկերության։
Ինչպե՞ս են ՏՏ ծառայությունները ներքին գործիքից վերածվում հանրային արտադրանքի: Կիրիլ Կոնդրատենկոն՝ Pravo Tech-ի գլխավոր տնօրենի տեղակալը, Forbes-ի հոդվածում կիսվում է նման նախագծերի ընտրությամբ։
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում