Մինչև 2030 թվականը մետավերսը կարող է բերել մինչև 5 տրիլիոն դոլար՝ սպառողական և կորպորատիվ օգտագործման շրջանակներում: Սա հավասար է աշխարհի երրորդ խոշոր տնտեսության՝ Ճապոնիայի ներկայիս չափին:
Չնայած այն հանգամանքին, որ մետավերսը նորություն է, այնուամենայնիվ սպառողներն արդեն ցույց են տվել այս տեխնոլոգիայի վրա գումար ծախսելու իրենց պատրաստակամությունը:
Ընկերությունները նաև մեծ ներդրումներ են կատարում մետավերսի զարգացմանն աջակցող ենթակառուցվածքում, իսկ բրենդերը հաջողությամբ սկսել են փորձարկումները:
Ձեռնարկությունները կներգրավեն մետատիեզերքի բարձր մակարդակի օգտագործման ավելի շատ օրինակներ ծառայությունների հիմնական ոլորտներում, ինչպիսիք են բանկային գործը, դիսկրետ արտադրությունը, լրատվամիջոցները, մասնագիտական ծառայությունները, մանրածախ առևտուրը և հեռահաղորդակցությունը և այլն:
Ինչ վերաբերում է սպառողներին, ապա միայն էլեկտրոնային առևտուրն է արտացոլում մետավերսի բարձր մակարդակի օգտագործման ներուժը: Մի փոքր ավելի ցածր ներուժ ունեն այնպիսի ոլորտներ, ինչպիսիք են՝ գովազդը, կրթությունը, խաղերը և կենդանի ժամանցը:
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում