Անցյալ տարեվերջին Հնդկաստանը առաջ անցավ Չինաստանից՝ դառնալով աշխարհի ամենաբնակեցված երկիրը: Գրում է Bloomberg-ը։
Այժմ Հնդկաստանը փորձում է փոփոխել նաև առևտրային ավիապարկի չափերը: Ամբողջ երկրում կա ընդամենը 700 ինքնաթիռ՝ ավելի քիչ, քան United Airlines Holdings Inc.-ում և ընդամենը 50 լայնածավալ ինքնաթիռ՝ 1,41 միլիարդ մարդ տեղափոխելու համար, իսկ դրա պահանջն առավել նկատելի է դառնում:
Air India-ն այժմ ծախսատար ջանքեր է գործադրում արդիականացնելու և ընդլայնելու համար իր տեղը համաշխարհային հարթակում: Մեկ տարի առաջ Tata Group-ը 2,2 միլիարդ դոլարով ավիաընկերությունը գնեց կառավարությունից։ Իսկ «Air India»-ն արդեն փետրվարի 14-ին հայտարարեց 470 ինքնաթիռի պատվերի մասին, ինչը կարող է լինել առևտրային ավիացիայի պատմության մեջ ամենամեծ գործարքը, որի արժեքը գերազանցում է 60 միլիարդ դոլարը:
Պատվերը գրեթե հավասարապես բաշխվում է մրցակիցներ Airbus SE-ի և Boeing Co.-ի միջև:
Նոր օդանավերը պետք է Air India-ին հնարավորություն ընձեռնեն պայքարելու տեղական ցածր գնով ավիափոխադրողների դեմ, ինչպիսիք են IndiGo-ն, ինչպես նաև Emirates-ը, Etihad Airways-ը և Qatar Airways-ը, որոնք հսկայական գործողություններ են իրականացրել վերջին երկու տասնամյակների ընթացքում՝ տեղափոխելով միլիոնավոր ուղևորներ:
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում