Պայքարելով վաճառքի աճի դանդաղեցման և ծախսերի աճի դեմ՝ Amazon com Inc.-ն ավելի շատ գումար է վերցնում մոտ 2 միլիոն փոքր բիզնեսից, որոնք ապրանքներ են վաճառում իր առցանց շուկայում: Գրում է Bloomberg-ը։
Հետազոտությունները ցույց են տվել, որ առաջին անգամ Amazon-ի միջին մասնաբաժինը յուրաքանչյուր վաճառքում գերազանցել է 50%-ը 2022 թվականին։
Հետազոտական ընկերությունը հաշվարկել է Amazon-ում վաճառքի ընդհանուր արժեքը՝ դիտարկելով յուրաքանչյուր վաճառքի միջնորդավճարը, պահեստավորման, փաթեթավորման և առաքման վճարները, ինչպես նաև կայքում գովազդի վրա ծախսված գումարը:
Amazon-ը նախատեսում է փակել Մեծ Բրիտանիայի 3 պահեստ
Կայքում վաճառքով զբաղվող օգտատերերը վեց տարի անընդմեջ յուրաքանչյուր գործարքի համար ավելի շատ էին վճարում Amazon-ին, բայց կարողացան համակերպվել աճի հետ, քանի որ ընկերությունը նոր հաճախորդներ ներգրավեց՝ ավելացնելով վաճառքը:
Amazon-ում վաճառողները նախընտրում են օգտվել ընկերության լոգիստիկ ծառայություններից, քանի որ դրանք միջինում 30%-ով էժան են։
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում