General Motors Co-ն հաղթեց մրցակից Toyota Motor Corp-ին՝ դառնալով 2022 թվականին ԱՄՆ-ում ավտոմեքենաների վաճառքի առաջատարը, քանի որ, չնայած արդյունաբերության մատակարարման խափանումներին, այն կարողացավ ավելի լավ բավարարել պահանջարկը:
GM-ն հայտնել է 2,5% վաճառքի աճի մասին՝ մինչև 2,274,088 ավտոմեքենա՝ գերազանցելով Toyota–ի 2,108,458 միավորի ցուցանիշը:
Նյութերի գների կտրուկ աճով և չիպերի շարունակական դեֆիցիտով պայմանավորված պաշարների պակասը խոչընդոտել է շատ ավտոարտադրողների արտադրությանը՝ բարձրացնելով մեքենաների և բեռնատարների գները: Ամենաշատ հարվածը հասցվել է ասիական ապրանքանիշերին:
Նոյեմբերին Toyota–ն կրճատեց իր արտադրության ցուցանիշները: Նրա ամենագնացների վաճառքները, որոնք հիմնականում ԱՄՆ-ի հատվածն են, 2022 թվականին նվազել են 8,6%-ով:
Այլ ապրանքանիշեր, ինչպիսիք են Hyundai Motor America-ն, Kia Motors America-ն, Mazda North American Operations-ը և American Honda-ն, հայտնել են ԱՄՆ-ում վաճառքի անկման մասին:
Արդյունաբերության ողջ տարածքում ԱՄՆ-ի ավտոմեքենաների վաճառքը անցյալ տարի կանխատեսվում էր 13,9 միլիոն միավորի, ինչը 8 տոկոսով պակաս է 2021 թվականի համեմատ և 20 տոկոսով 2016 թվականի առավելագույն ցուցանիշի համեմատ:
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում