Ըստ ԶԼՄ-ների՝ Amazon com Inc-ը և Apple Inc-ը մտադիր են վերսկսել գովազդը Twitter-ում:
Ըստ նախնական տեղեկությունների՝ Amazon-ը նախատեսում է վերսկսել գովազդը Twitter-ում՝ տարեկան մոտ 100 մլն դոլար արժողությամբ, քանի դեռ ընկերության գովազդային հարթակի անվտանգության համակարգում որոշակի փոփոխություններ չեն կատարվել։
Twitter Spaces-ում զրույցի ժամանակ Մասկը բացահայտել է, որ Apple-ը Twitter-ի ամենամեծ գովազդատուն է և «ամբողջովին վերսկսել է» գովազդը հարթակում:
General Mills Inc-ից մինչև շքեղ ավտոմեքենաներ արտադրող Audi of America ընկերությունները դադարեցրել են գովազդը Twitter-ում՝ Մասկի ընկերությունը ձեռք բերելուց հետո։
Իսկ Մասկը նոյեմբերին ասել էր, որ ընկերությանը սպառնում է եկամուտների «հսկայական» անկում:
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում