Ավիաընկերությունները և կարգավորող մարմիններն առաջարկում են ուղևորատար ինքնաթիռների խցիկում երկու օդաչուի փոխարեն թողնել մեկ օդաչուի, ինչը կնվազեցնի ընկերությունների ծախսերը և կօգնի հաղթահարել անձնակազմի պակասը:
Ավելի քան 40 երկրներ դիմել են ՄԱԿ-ի Քաղաքացիական ավիացիայի միջազգային կազմակերպությանը (ICAO)՝ նման թռիչքներ թույլատրելու համար:
Ավիացիոն անվտանգության եվրոպական գործակալությունը (EASA) արդեն աշխատում է այս հարցով։ Կարգավորողը կանխատեսում է, որ համապատասխան նոր կանոնները կարող են ուժի մեջ մտնել 2027 թվականից ոչ շուտ։
Առաջին քայլը կլինի միայնակ վարելը ծովային թռիչքի ռեժիմում, որտեղ անձնակազմը սովորաբար ավելի քիչ բեռնված է, քան թռիչքի կամ վայրէջքի ժամանակ: Այս ընթացքում երկրորդ օդաչուն կարող էր հանգստանալ։ Փոխարինելով միմյանց՝ երկու հոգուց բաղկացած անձնակազմը կկարողանա ավելի երկար տարածություններ թռչել։
Airbus-ը հայտարարել է, որ աշխատում է ավիաընկերությունների և կարգավորող մարմինների հետ՝ գնահատելու, թե արդյոք երկու օդաչուները կարող են ապահով կերպով փոխարինել երեք հոգանոց անձնակազմին երկար հեռավորության վրա թռիչքներ կատարելու ժամանակ:
EASA-ն հայտարարել է, որ գաղափարը չի իրականացվի այնքան ժամանակ, քանի դեռ ավիացիոն հանրությունը չի համոզվել, որ նման թռիչքներն առնվազն նույնքան անվտանգ են, որքան հիմա։
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում